MUSTANG MACH-E. ELEKTRYCZNY. NIEPOSKROMIONY.
W PEŁNI ELEKTRYCZNY SUV, INSPIROWANY STYLISTYKĄ MUSTANGA
Mustang Mach-E to pasja i nowy wymiar wolności. Pokochasz jazdę samochodem.
Mustang Mach-E nie wymaga konwencjonalnego kluczyka. Zamiast tego wykrywa, gdy jesteś w pobliżu i łączy się z telefonem, automatycznie odblokowując drzwi i umożliwiając łatwe uruchomienie pojazdu. Gdy Mach-E Cię rozpozna, wyświetli podświetlony przycisk – teraz wystarczy otworzyć drzwi jednym dotknięciem. Wie także, kiedy się oddalasz i automatycznie się zamyka.
Ford SYNC nowej generacji to niezwykły komfort prowadzenia i interakcji z samochodem. Pozwala dostosowywać funkcje Mustanga Mach-E bezpośrednio z urządzenia mobilnego lub komputera stacjonarnego. Nowością jest system nawigacji połączony z chmurą oraz aktualizacje sytemu, które odbywają się bezprzewodowo za pośrednictwem modemu. Niezwykle proste polecenia głosowe oraz 15,5-calowy ekran dotykowy sprawiają, że interakcja z systemem SYNC nowej generacji jest naprawdę łatwa.
360-stopniowa kamera pozwala lepiej monitorować otoczenie. Technologia ta wykorzystuje cztery oddzielne kamery umieszczone wokół pojazdu (po jednej w kracie chłodnicy i w klapie bagażnika oraz w lusterkach bocznych), wyświetlając obraz z kamer na ekranie SYNC nowej generacji. Dzięki temu otoczenie Mustanga Mach-E jest w pełni widoczne.
Zaawansowany, elektryczny dwusilnikowy napęd na wszystkie koła zapewnia nowe możliwości. Silnik elektryczny na przedniej i tylnej osi zwiększa wydajność i pomaga sprostać trudniejszym warunkom jazdy.*
*dostępne dla wersji z napędem AWD, First Edition i GT
KTÓRĄ WERSJĘ MUSTANGA MACH-E WYBIERZESZ?
Dostępność | Koniec 2020 r |
UKŁAD NAPĘDOWY | Napęd na tylne koła (RWD) |
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY (Nm) | 415 Nm |
PRZYŚPIESZENIE (0–60 mph)/(0-100 km/h) | < 8.0 sekund |
MAKSYMALNA PRĘDKOŚĆ (mph)/(km/h) | 180 km/h |
CAŁKOWITY CZAS ŁADOWANIA (10-80%) | |
ZASIĘG ROZSZERZONY (ER) | 45 minut |
ZASIĘG STANDARDOWY (SR) | 38 minut |
MAKS. ZASILANIE PRĄDEM STAŁYM (kW) | 150 kW (ER) / 115 kW(SR) |
MAKSYMALNA MOC (kW/KM) | 210 / 285 (ER) & 190 / 258 (SR) |
POJEMNOŚĆ BATERII (KWH) | 98.8 kWh (ER) / 75.7 kWh (SR) |
ZASIĘG (KM) [UE] | 600 km (ER) / 450 km (SR) |
Dostępność | Koniec 2020 r |
UKŁAD NAPĘDOWY | Napęd na wszystkie koła z podwójnym silnikiem (AWD) |
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY (Nm) | 565 Nm |
PRZYŚPIESZENIE (0–60 mph)/(0-100 km/h) | < 7.0 sekund |
MAKSYMALNA PRĘDKOŚĆ (mph)/(km/h) | 180 km/h |
CAŁKOWITY CZAS ŁADOWANIA (10-80%) | |
ZASIĘG ROZSZERZONY (ER) | 45 minut |
ZASIĘG STANDARDOWY (SR) | 38 minut |
MAKS. ZASILANIE PRĄDEM STAŁYM (kW) | 150 kW (ER) / 115 kW(SR) |
MAKSYMALNA MOC (kW/KM) | 248 / 337 (ER) & 190 / 258 (SR) |
POJEMNOŚĆ BATERII (KWH) | 98.8 kWh (ER) / 75.7 kWh (SR) |
ZASIĘG (KM) [UE] | 540 km (ER) / 420 km (SR) |
Dostępność | Koniec 2020 r |
UKŁAD NAPĘDOWY | Napęd na wszystkie koła z podwójnym silnikiem (AWD) |
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY (Nm) | 565 Nm |
PRZYŚPIESZENIE (0–60 mph)/(0-100 km/h) | < 7.0 sekund |
MAKSYMALNA PRĘDKOŚĆ (mph)/(km/h) | 180 km/h |
CAŁKOWITY CZAS ŁADOWANIA (10-80%) | |
ZASIĘG ROZSZERZONY (ER) | 45 minut |
MAKS. ZASILANIE PRĄDEM STAŁYM (kW) | 150 kW |
MAKSYMALNA MOC (kW/KM) | 248 / 337 |
POJEMNOŚĆ BATERII (KWH) | 98.8 kWh |
ZASIĘG (KM) [UE] | 540 km |